Приймальня громадян Пенсійного фонду України стала доступнішою

Серед об’єктів громадського призначення та сфери соціальних послуг є такі, що вимагають максимальної уваги до безпеки та зручності для усіх відвідувачів. Це стосується, насамперед, доступності будівель та споруд, пересування та перебування у медичних закладах та в установах сфери охорони здоров’я.

Такої ж пильної уваги фахівців до архітектурної та інформаційної доступності для маломобільних груп населення (далі – МГН), включаючи людей з інвалідністю різних нозологій, потребують центральні установи та місцеві відділення Пенсійного фонду України – через специфіку їхньої роботи з різними категоріями відвідувачів.

Приймальня громадян Пенсійного фонду України стала доступнішою

На початку жовтня 2020 року, фахівці Ресурсного центру «Безбар’єрна Україна» виконали попереднє та повторне обстеження Приймальної громадян Пенсійного фонду України (м. Київ, вул. Бастіонна, 9) щодо визначення стану архітектурної доступності для МГН, в тому числі для осіб з інвалідністю.

Тактильная тротуарная плитка предупреждающая 300x300x14.7мм

Первісне обстеження засвідчило, що прилегла територія, будівля та приміщення Приймальної обладнані з урахуванням норм і приписів доступності для МГН та осіб з інвалідністю.
Разом з тим, під час обстеження, все ж таки, було виявлено низку бар’єрів та перешкод, які створювали певні труднощі при пересуванні та потраплянні до будівлі Приймальної громадян для деяких категорій МГН, але в цілому не впливали на загальний стан доступності об’єкту.

 

места для парковки транспортных средств, под управлением лиц с инвалидностью или перевозящих лиц с инвалидностью;

Тактильная тротуарная плитка предупреждающая 300x300x14.7мм

Приймальня громадян Пенсійного фонду України стала доступнішою

За результатами первісного обстеження стану архітектурної доступності для МГН, виконавцями було розроблено пакет рекомендацій, за якими було заплановано провести роботи та усунути недоліки відповідно до наданих рекомендацій.
Ресурсний центр «Безбар’єрна Україна» надавав консультаційний супровід під час планування та виконання усього комплексу робіт.
У відповідності до норм чинного законодавства України та з урахуванням принципів універсального дизайну і доступності приміщень та прилеглої території, були проведено низку робіт, а саме:

  • Встановили універсальні інформаційні покажчики;
  • облаштували місця для паркування транспортних засобів, якими керують особи з інвалідністю або які перевозять осіб з інвалідністю;
  • відновили та встановили нові поручні на наявних пандусах та сходах;
  • нанесли або обновили контрастне маркування сходів, дверних отворів, прозорих конструкцій інших перешкод по всьому об’єкту;
  • у туалетних приміщеннях встановили пеленаний столик, додатковий поручень на дверях зсередини, гачки-вішалки, пристрій двостороннього зв’язку тощо.

Контрастная маркировка дверных проемов, прозрачных конструкцийКонтрастная маркировка дверных проемов, прозрачных конструкций

пеленальный столикпеленальный столик

Повторний аудит доступності установи наприкінці січня цього року засвідчив, що виявлені раніше бар’єри та перешкоди були усунені.
Слід особливо відзначити те, що Замовник, піклуючись про безпеку, доступність та комфорт усіх відвідувачів Приймальної громадян Пенсійного фонду України, показав гарний приклад, виявив неформальний підхід до усіх застосованих на прилеглій території та у будівлі технічних рішень та пристосувань.
Отже, Приймальна громадян Пенсійного фонду України з допомогою фахівців РЦБУ стала доступнішою, зручнішою й комфортнішою для усіх категорій відвідувачів.